Hoe plaats ik een bestelling?
Kwestie
Hoe plaats ik een bestelling?
Oplossing
Om via de site aeg.nl een bestelling te plaatsen doorloop je de volgende stappen:
1. Je selecteert het product dat je wil kopen (je kan zoeken op de code van het model of met de productcode) en je klikt op "toevoegen aan winkelwagen".
2. Je gaat verder met je aankopen of je geeft de leverings- en facturatiegegevens door en vervolgt naar de betaling. Vergeet hier ook niet om aan te klikken welke leverings- en service-opties je wil gebruiken.
3. Je ontvangt een bevestigingsmail met het ordernummer van je bestelling en de details van deze online bestelling.
Als je nog verdere vragen hebt, bel dan gerust naar onze klantenservice op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar .
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?