Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Kwestie
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Oplossing
Voor grote huishoudapparaten, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers is er een afgesproken levermoment. Onze klantenservice contacteert je ten laatste de derde werkdag nadat je je bestelling hebt geplaatst om een afspraak in te plannen.
Kleinhuishoudelijke apparaten, stofzuigers en accessoires worden geleverd door DHL. Wanneer je bestelling naar DHL is verzonden, krijg je van hen een e-mail met een Track&Trace link waarmee je de status van je bestelling volgt.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?