Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
Kwestie
Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
Oplossing
Vanaf het moment dat we het beschadigde of verkeerde product ontvangen in ons magazijn duurt het, afhankelijk van de regio, 3 à 7 werkdagen voordat je je nieuwe product ontvangt. Indien nodig kan je onze klantenservice bereiken op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar consumersales.nl@electrolux.com.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?