Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
Kwestie
Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Oplossing
Kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je gratis retourneren binnen de 14 dagen na levering, mits gebruik van het Electrolux retourlabel dat je in de leveringsdoos kan terugvinden. Als je dit retourlabel niet gebruikt, dan draag je zelf de kosten voor de retourzending. Op het retourformulier, dat je samen met het product terugstuurt, kan je bij reden aanduiden dat je een beschadigd product hebt ontvangen.
Wens je alsnog een nieuw toestel te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website ae`g.nl.
Voor beschadigde items bij levering van grote huishoudtoestellen, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen de geschikte oplossing bekijken. Je kan hiervoor ook het contactformulier invullen op onze website en in de beschrijving vermelden dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Merk je de beschading reeds op bij de levering en installatie van je nieuwe toestel? Dan vragen we je om de beschadiging te melden aan het installatieteam alsook het ontvangst en de installatie van de beschadigde, uitgepakte toestellen te weigeren.
Vragen of opmerkingen?
Mail naar of bel 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?