Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
Kwestie
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik doen?
Oplossing
Gelieve eerst te controleren of je je bestelling correct geplaatst hebt met de juiste contactgegevens en e-mailadres. Als je e-mailadres klopt, kijk dan even bij je ongewenste mail (spam).
Heb je deze zaken nagekeken en vind je geen antwoord op je vraag, is er een probleem of twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar consumersales.nl@electrolux.com.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?