Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
Kwestie
Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
Oplossing
Een bestelling die je al betaald hebt, maar nog niet verzonden is vanuit ons magazijn kan je nog annuleren. Om dat te doen bel je naar onze klantendienst op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook steeds mailen naar .
consumersales.nl@electrolux.com
Is je bestelling reeds verzonden vanuit ons magazijn? Dan kan je uiteraard nog steeds gebruik maken van je herroepingsrecht en het product retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst. Lees meer over het herroepingsrecht en onze retourprocedure in het Retourbeleid.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?