Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
Kwestie
Ik wil mijn product retourneren, maar ik vind de factuur niet meer. Wat kan ik doen?
Oplossing
In dat geval neem je contact op met onze klantenservice op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 of via consumersales.nl@electrolux.com. We helpen je dan verder om je product te retourneren.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?