Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
Kwestie
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
Oplossing
Als de bestelling correct is uitgevoerd en verstuurd, ontvang je een bevestigingmail met alle info over je aankoop. Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan even of je ons het juiste e-mailadres doorgegeven hebt en of de e-mail niet in je ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen.
Bel indien nodig naar onze klantenservice op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar consumersales.nl@electrolux.com.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?