Mijn wasmachine heeft problemen met het verbinden met de AEG App.
Kwestie
- Het voltooien van het verbinden met de AEG App is niet mogelijk en de App geeft een foutmelding 'geen gebruiker verbonden'
 - Het apparaat is al verbonden, maar het Wi-Fi wachtwoord is gewijzigd en het apparaat maakt geen verbinding meer met het netwerk.
 - Het apparaat is eerder verbonden met het Wi-Fi-netwerk en kan nu geen verbinding maken met het Wi-Fi netwerk.
 - De verbinding met het apparaat is gelukt, maar er is geen verbinding met de AEG App.
 
Heeft betrekking op
- Wasmachine
 
Oplossing
- Reset de Wi-Fi-instellingen van het apparaat en probeer het apparaat opnieuw aan te melden.
 - Plaats je Wi-Fi-router dichter bij het apparaat (van toepassing op de foutmelding "geen gebruiker verbonden").
 - Zorg ervoor dat het Wi-Fi signaal niet wordt verstoord door bijvoorbeeld een magnetron. Schakel de magnetron uit.
 
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Deur van de wasmachine kan niet worden geopend
 - Hoe reinig ik het filter van mijn wasmachine?
 - Wasmachine pakt geen water
 - Mijn wasmachine geeft op het MixLoad 69min programma een langere tijd weer op het display
 - Wasmachine geeft pluizen op wasgoed na het wassen
 - Hoe kan ik de Wi-Fi-netwerkinstellingen op mijn AEG-wasmachine resetten?
 - Wasmachine vult zich met water terwijl het apparaat nog niet ingeschakeld is
 - Wasmachine geeft foutmelding EF0 weer op het display
 - Hoe verbind ik mijn AEG wasmachine met Wi-Fi met de AEG App via een QR code (Video)
 - Wasmachine maakt een bonkend geluid tijdens het wassen of centrifugeren
 
Service-afspraak maken
Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele aeg onderdelen.