Ik kan de Smart-modus niet starten op mijn luchtreiniger
Kwestie
- Ik kan de Smart-modus niet starten op mijn luchtreiniger
- De luchtreiniger verandert de modus niet van handmatige naar Smart modus
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
Oplossing
- Knippert er een witte stip op uw apparaat? Zo ja, dan is er mogelijk een probleem met uw Filter RFID-tag.
- Controleer of de RFID-tag op het filter niet is beschadigd, ontbreekt of in de verkeerde positie buiten het RFID-tagframe op het filter staat.
- Als de RFID-tag is beschadigd, moet het filter worden vervangen door een nieuw exemplaar. Een nieuw filter is via onze webshop te bestellen door hier te klikken
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App
- De AEG App geeft de foutmelding "Filter niet herkend" weer
- AEG App is niet beschikbaar in de AppStore of Google Play Store
- Moet de luchtreiniger verbonden zijn met de AEG App?