Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Kwestie
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Oplossing
Grote huishoudapparaten, airconditioners, luchtreinigers en robotstofzuigers leveren we gratis bij je thuis tot de drempel van je woning.
Nadat je je nieuwe apparaat besteld hebt, neemt onze klantenservice zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak vast te leggen voor de levering van je nieuwe apparaat.
We leveren op het vasteland van Nederland (momenteel is er geen levering mogelijk op de waddeneilanden), van maandag tot vrijdag tussen 08:00 en 17:00.
Alle apparaten worden geleverd door iemand van AEG of van Vonk, met 1 of 2 personen. Op het moment dat we je afspraak vastleggen, weet je welk team de installatie uit zal voeren.
We leveren je apparaat tot aan de drempel van je woning. Woon je in een appartementencomplex zonder lift? Dan leveren we via de trap tot en met de derde verdieping tot aan jouw voordeur. Voor leveringen vanaf de vierde verdieping zonder lift, vragen we je om zelf op eigen kosten een externe lift te voorzien. Let op, apparaten hoger dan 1m60 leveren we niet via de trap en moeten via een ruime lift geleverd worden. Gelieve ook op voorhand te controleren of de toegang (deur, lift, trap, inkomsthal,...) voldoende breed en hoog genoeg is. Zo kunnen we de veiligheid van zowel jouw apparaat als ons intallatieteam garanderen.
Kleinhuishoudelijke apparaten, stofzuigers en accessoires worden via pakketlevering bij jou thuisbezorgd.
De pakketlevering gebeurt via DHL binnen de 2 werkdagen nadat je bestelling geplaatst is.
DHL verzorgt de pakketleveringen van maandag tot en met vrijdag in heel Nederland. Je ontvangt een e-mail met een Track&Trace link om je zending op te volgen vanaf het moment dat je pakket onderweg is. Let op, voor bestellingen minder dan 50 euro worden verzendkosten van 3,95 euro in rekening gebracht.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Kan ik zelf een leveringsdatum en tijdstip kiezen?
- Kan ik een levering plannen?
- Levert AEG ook in het buitenland?
- Levert AEG in heel Nederland?
- De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
- Wat zijn de leveringsopties?
- AEG heeft het product ontvangen dat ik heb geretourneerd - hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
- Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Hoeveel bedragen de kosten voor levering en/of installatie?
- Waar vind ik de Track&Trace code om mijn bestelling te volgen?