De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Kwestie
De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Oplossing
De levertermijn die we opgeven, is een schatting en we doen er alles aan om ons daar ook aan te houden. Het is echter wel mogelijk dat er een vertraging optreedt bij ons leveringsteam of bij onze logistieke partner. Als je graag meer wil weten over de status van je levering, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice via consumersales.nl@electrolux.com of via 0172 468 520. Bij een pakketlevering van DHL ontvang je een Track&Trace link via e-mail waarmee je het traject van je bestelling kan opvolgen.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Levert AEG ook in het buitenland?
- Kan ik zelf een leveringsdatum en tijdstip kiezen?
- Levert AEG in heel Nederland?
- Wat zijn de leveringsopties?
- Kan ik een levering plannen?
- AEG heeft het product ontvangen dat ik heb geretourneerd - hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Hoeveel bedragen de kosten voor levering en/of installatie?
- Waar vind ik de Track&Trace code om mijn bestelling te volgen?