Het licht is te vaak rood of paars en de PM 2.5-waarden die in de AEG App worden weergegeven, zijn altijd erg hoog
Kwestie
- De AEG App laat te vaak hoge waarden zien.
- Het licht is te vaak rood of paars en de PM 2.5-waarden die in de AEG App worden weergegeven, zijn altijd erg hoog.
- De verlichte ring op de luchtreiniger licht rood of paars op.
- Mijn luchtreiniger gaat ineens op de hoogste ventilatorsnelheid draaien.
Heeft betrekking op
- Luchtreinigers
- AEG App
Oplossing
- De sensor is mogelijk verstopt. Het stofzuigen van het sensorvenster kan uw probleem oplossen. We raden u aan om het sensorvenster elke maand te stofzuigen (aan de achterkant van het product, boven het stoffen handvat dat wordt gebruikt om het filterdeksel te openen). Afhankelijk van hoe vuil de lucht is die door de sensoren circuleert, moet u het sensorvenster mogelijk vaker stofzuigen.
Oorzaak
- Stof kan de sensor binnendringen en ervoor zorgen dat de waarden voor deeltjes onjuist worden weergegeven in de app en de ring rood oplicht op de luchtreiniger
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- De ventilator in mijn luchtreiniger maakt veel geluid
- Het Wi-Fi-symbool van mijn luchtreiniger knippert en kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk
- Mijn wifi-netwerk verschijnt niet in de AEG App
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App