Het apparaat staat niet meer in de verbindingsmodus en ik kan mijn AEG luchtreiniger nog steeds niet aansluiten
Kwestie
- Het apparaat staat niet meer in de verbindingsmodus en ik kan mijn AEG luchtreiniger nog steeds niet aansluiten
- Verbindingsproces AEG luchtreiniger mislukt
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
- AEG App
Oplossing
- Het apparaat verlaat de verbindingsmodus automatisch na 10 minuten. U moet de luchtreiniger loskoppelen, 10 seconden wachten en de luchtreiniger weer aansluiten en de aan/uit knop ingedrukt houden totdat het lampje knippert. U bent terug in de verbindingsmodus en de AEG App zal opnieuw proberen verbinding te maken. Als dit niet werkt, annuleer dan het proces in de AEG App en start het verbindingsproces opnieuw.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- De AEG App geeft aan dat mijn luchtreiniger niet beschikbaar is
- Mijn wifi-netwerk verschijnt niet in de AEG App
- De ventilator in mijn luchtreiniger maakt veel geluid
- Het Wi-Fi-symbool van mijn luchtreiniger knippert en kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?