Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App
Kwestie
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App.
- Wanneer ik probeer verbinding te maken met de luchtreiniger, krijg ik de foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het onboarden.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
- AEG App
Oplossing
Als de luchtreiniger klaar is om verbinding te maken, moet het lampje op de luchtreiniger knipperen. Knippert het lampje van de luchtreiniger?
Zo ja, dan kunt u proberen handmatig verbinding te maken:
- Ga naar Instellingen op je smartphone of tablet en zoek wifi-instellingen
- Zorg ervoor dat u verbonden bent met Connect -XXXXX in de lijst met beschikbare wifi-netwerken
- Ga terug naar de AEG App.
Als dit niet het geval is, koppel de luchtreiniger minimaal 10 seconden los van het stopcontact, stop vervolgens de stekker weer in het stopcontact en houdt u de aan/uit knop ingedrukt totdat het lampje knippert. Als het nog steeds niet knippert, annuleert u het proces en start u opnieuw op.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?
- De AEG App geeft de foutmelding "Filter niet herkend" weer
- AEG App is niet beschikbaar in de AppStore of Google Play Store
- Moet de luchtreiniger verbonden zijn met de AEG App?
- Het licht is te vaak rood of paars en de PM 2.5-waarden die in de AEG App worden weergegeven, zijn altijd erg hoog