De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar
Kwestie
- De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar.
- Ik kan de barcode niet scannen om de robotstofzuiger aan te melden in de AEG App.
Heeft betrekking op
- Robotstofzuiger RX9
Oplossing
Wanneer de barcode aan de onderzijde van robotstofzuiger beschadigd of verwijderd is, kan men met behulp van een Windows laptop of computer de barcode achterhalen.
- Verwijder de stofcassette van de robotstofzuiger
- In de linkerhoek is de USB aansluiting geplaatst.
- Trek de rubberen afdichting eruit.
- Plaats een micro USB b kabel in de connector.
- Sluit de andere zijde van de USB kabel aan op de USB aansluiting van een laptop of computer.
- Wanneer de robotstofzuiger is geïnstalleerd , kan via de Windows verkenner de cijfers van de barcode worden afgelezen. In dit voorbeeld geeft de RBL file de barcode aan 900277268729003561100106.
- De barcode kan nu handmatig in de AEG App ingevoerd worden.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E42 weer op het display
- Waar kan ik accessoires of onderdelen kopen voor de robot stofzuiger?
- Kan ik meer dan 1 smartphone gebruiken om de robot stofzuiger te bedienen?
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn robotstofzuiger?
- Hoe kan ik de AEG App van de robot stofzuiger op mijn smartphone updaten?
- Hoe lang moet de robot stofzuiger worden opgeladen?
- Hoe installeer ik de draaiende borstel aan de zijkant van de robotstofzuiger?
- Mag ik de robot stofzuiger gebruiken, als ik huisdieren heb?
- Kan ik een afstandsbediening kopen voor de robot stofzuiger?
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E40 weer op het display