De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar
Probleem
- De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar.
- Ik kan de barcode niet scannen om de robotstofzuiger aan te melden in de AEG App.
Heeft betrekking op
- Robotstofzuiger RX9
Oplossing
Wanneer de barcode aan de onderzijde van robotstofzuiger beschadigd of verwijderd is, kan men met behulp van een Windows laptop of computer de barcode achterhalen.
- Verwijder de stofcassette van de robotstofzuiger
- In de linkerhoek is de USB aansluiting geplaatst.

- Trek de rubberen afdichting eruit.

- Plaats een micro USB b kabel in de connector.

- Sluit de andere zijde van de USB kabel aan op de USB aansluiting van een laptop of computer.
- Wanneer de robotstofzuiger is geïnstalleerd , kan via de Windows verkenner de cijfers van de barcode worden afgelezen. In dit voorbeeld geeft de RBL file de barcode aan 900277268729003561100106.

- De barcode kan nu handmatig in de AEG App ingevoerd worden.
