De informatie in de AEG App wordt niet bijgewerkt nadat het filter is vervangen
Kwestie
- Ik heb zojuist mijn filter vervangen, maar het filtergebruik in de AEG App wordt niet bijgewerkt. Wat moet ik doen?
- De informatie in de AEG App wordt niet bijgewerkt nadat het filter is vervangen.
Heeft betrekking op
- Luchtreinigers
- AEG App
Oplossing
- Haal de stekker uit het apparaat en wacht 10 seconden.
- Steek de stekker weer in het stopcontact.
- Zet de luchtreiniger aan.
- Controleer in de AEG of het filtergebruik is bijgewerkt.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- De ventilator in mijn luchtreiniger maakt veel geluid
- Het Wi-Fi-symbool van mijn luchtreiniger knippert en kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk
- Mijn wifi-netwerk verschijnt niet in de AEG App
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App