De AEG App geeft de foutmelding "Filter niet herkend" weer
Kwestie
- De AEG App geeft de foutmelding: "filter niet herkend" weer.
- Ik krijg steeds de foutmelding "Filter niet herkend" in de AEG App.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger AX91
- AEG App
Oplossing
De filter van een luchtreiniger zijn uitgerust met een Smart-tag. Een Smart-tag meet de blootstelling aan fijne deeltjes en registreert de resterende levensduur van het filter. Via de AEG App kan u de resterende levensduur van het filter bekijken en geeft aan wanneer het filter vervangen moet worden.
- Wanneer er een wit puntje op de bovenzijde van de luchtreiniger blijft knipperen, kan het zijn dat er iets mis is met de Smart-tag.
- Verwijder nooit de Smart-tag van een filter. Dit maakt het filter onbruikbaar en dient er een nieuw filter te worden gekocht.
- Controleer of de Smart-Tag aan de bovenzijde van het filter niet beschadigd is.
- Neem contact op met onze Service afdeling.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- De AEG App geeft aan dat mijn luchtreiniger niet beschikbaar is
- Mijn wifi-netwerk verschijnt niet in de AEG App
- De ventilator in mijn luchtreiniger maakt veel geluid
- Het Wi-Fi-symbool van mijn luchtreiniger knippert en kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?