De AEG App geeft de foutmelding "Filter niet herkend" weer
Kwestie
- De AEG App geeft de foutmelding: "filter niet herkend" weer.
- Ik krijg steeds de foutmelding "Filter niet herkend" in de AEG App.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger AX91
- AEG App
Oplossing
De filter van een luchtreiniger zijn uitgerust met een Smart-tag. Een Smart-tag meet de blootstelling aan fijne deeltjes en registreert de resterende levensduur van het filter. Via de AEG App kan u de resterende levensduur van het filter bekijken en geeft aan wanneer het filter vervangen moet worden.

- Wanneer er een wit puntje op de bovenzijde van de luchtreiniger blijft knipperen, kan het zijn dat er iets mis is met de Smart-tag.
- Verwijder nooit de Smart-tag van een filter. Dit maakt het filter onbruikbaar en dient er een nieuw filter te worden gekocht.
- Controleer of de Smart-Tag aan de bovenzijde van het filter niet beschadigd is.

- Neem contact op met onze Service afdeling.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn luchtreiniger?
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- Hoe kan ik taken inplannen mijn luchtreiniger via de AEG App?
- Kan ik mijn luchtreiniger in de kelder of in de buurt van een luchtbevochtigers gebruiken?
- Hoe reinig ik mijn filter van mijn luchtreiniger en wat is de levensduur van het filter?
- Wat betekenen de verschillende kleuren van de lamp op mijn AX9 luchtreiniger?
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG App
- AEG App is niet beschikbaar in de AppStore of Google Play Store
- Moet de luchtreiniger verbonden zijn met de AEG App?
- Het licht is te vaak rood of paars en de PM 2.5-waarden die in de AEG App worden weergegeven, zijn altijd erg hoog