Ik kan mijn aankoop niet afronden - wat kan ik doen?
Kwestie
Ik kan mijn aankoop niet afronden. Wat kan ik doen?
Oplossing
Controleer of het product dat je wil kopen nog voorradig is. Kijk ook na of je geen typefouten hebt gemaakt bij het plaatsen van je bestelling en of de bestedingslimiet van de geselecteerde betaalkaart niet is overschreden of dat deze betaalkaart niet is verlopen.
Als het probleem blijft aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice op 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar consumersales.nl@electrolux.com.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Wanneer wordt mijn aankoop via creditcard van mijn rekening gedebiteerd?
- Hoe kan ik de factuur op naam van een bedrijf plaatsen? Hoe kan ik de facturatiegegevens wijzigen?
- Is mijn betaling beveilgd?
- Wat is de wachttijd voor het ontvangen van een terugbetaling via creditcard?
- Ik wil meer te weten komen over een product dat ik wil bestellen - waar kan ik meer informatie vinden?
- Kan ik producten aankopen op naam van mijn bedrijf?
- Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?